La Facultat de Medicina connecta en directe amb Els Matins a TV3

Avui, dijous 21 de març el programa Els Matins a TV3 ha fet una connexió en directe amb l'estand de la Facultat de Medicina de la UVic-UCC al Saló de l’Ensenyament. En un programa on s'ha parlat del repte que suposa entrar als estudis en Medicina per als alumnes de 2n de Batxillerat, com també la quantitat de noies interessades a cursar aquest grau, que ha estat molt superior que la de nois.

Aquesta setmana, la Universitat de Vic-UCC presenta tota la seva oferta formativa al Saló de l’Ensenyament, un total de 29 graus que s'impartiran al campus Vic, al campus Manresa i a la seu de Granollers. Entre ells, destaquem el grau en Medicina, que l’any que ve desplegarà el tercer curs, oferint classes a la Unitat Docent de Vic i de Manresa de manera simultània.