Eva Codinach Danés, nova doctora de la UVic-UCC

El dia 27 de gener, en el marc del Programa de Doctorat en Cures Integrals i Serveis de Salut, es va celebrar l’acte de defensa de la tesi doctoral d’Eva Codinach Danés, titulada CONSUM DE TABAC I CÀNNABIS EN JOVES DE LA CATALUNYA CENTRAL i dirigida pel Dr. Albert Espelt Hernández i la Dra. Núria Obradors Rial.

El tribunal, format per la Dra. Cristina Casajuana Kögel de la Secretaria de Salut Pública de la Generalitat de Catalunya, la Dra. Ester Teixidó Compañó d'UManresa i la Dra. Ainara Díaz Geada de la Universidad de Santiago de Compostela, va atorgar a la tesi la qualificació d’excel·lent.

En paraules de la doctora, “S’aporten noves evidències per poder millorar les polítiques de salut pública educatives i de control destinades a reduir la iniciació i el dany ocasionat pel consum de tabac i cànnabis”.

La tesi doctoral contribueix a l’objectiu de desenvolupament sostenible 3.