Anna Torné Coromina, nova doctora de la UVic-UCC

El dia 2 de febrer, en el marc del Programa de Doctorat en Cures Integrals i Serveis de Salut, es va celebrar l’acte de defensa de la tesi doctoral de l’Anna Torné Coromina, titulada VALIDACIÓ DE L’ÍNDEX FRÀGIL-VIG I AVALUACIÓ DEL SEU VALOR PRONÒSTIC EN LES TRANSICIONS ENTRE GRAUS DE FRAGILITAT EN PERSONES AMB CRONICITAT COMPLEXA i dirigida per la Dra. Ester Goutan Roura i el Dr. Jordi Amblàs Novellas.

El tribunal, format pel Dr. Ramon Miralles Basseda de la Universitat Autònoma de Barcelona, la Dra. Núria Molist Brunet de la UVic-UCC i el Dr. Marco Inzitari del Parc Sanitari Pere Virgili, va atorgar a la tesi la qualificació d’excel·lent cum laude.

En paraules de la doctora, “els resultats d'aquest treball, avalen l'IF-VIG com a eina fiable, vàlida i factible per a la mesura de la fragilitat. Aporten una visió diferent del concepte de fragilitat en l'atenció pal·liativa i una aproximació a les transicions entre els diferents graus de fragilitat en les persones hospitalitzades. Aportacions que crec que ens podran ser útils en la presa de decisions a la pràctica clínica”.

La tesi doctoral contribueix a l’objectiu de desenvolupament sostenible 3.