Laura Martín Ferrer, nova doctora de la UVic-UCC

El dia 10 de febrer, en el marc del Programa de Doctorat en Innovació i Intervenció Educatives, es va celebrar l’acte de defensa de la tesi doctoral de Laura Martín Ferrer, titulada Disseny i implementació d'activitats de joc per aprendre ciències: Experiències emocionals de mestres en formació inicial i dirigida pel Dr. Arnau Amat Vinyoles, Dra. Mariona Espinet Blanch i Dr. Alberto Bellocchi.

El tribunal, format per la Dra. Maria Rut Jiménez Liso de la Universidad de Almería, la Dra. Isabel Sellas Ayats de la UVic-UCC i la Dra. Silvia Lizette Ramos de Robles de la Universidad de Guadalajara (Mèxic), va atorgar a la tesi la qualificació d’excel·lent cum laude i Menció Internacional.

En paraules de la doctora, “Aquest treball interrelaciona tres àmbits sovint tractats per separat, realitzant aportacions inèdites que permeten valorar i comprendre el paper dels jocs per a l'aprenentatge de les ciències, destacant alhora les experiències emocionals de professors durant la formació inicial”.

La tesi doctoral contribueix a l’objectiu de desenvolupament sostenible 4.