Mireia Aguilera Rodà, nova doctora de la UVic-UCC

El dia 20 de febrer, en el marc del Programa de Doctorat en Ciències Experimentals i Tecnologies, es va celebrar l’acte de defensa de la tesi doctoral de Mireia Aguilera Rodà, titulada Assessing the effects of anthropogenic pressures on hatchling loggerhead sea turtle in Boa Vista Island, Cape Verde i dirigida pel Dr. Lluís Benejam Vidal.

El tribunal, format pel Dr. Adolfo Marco Llorente del CSIC, la Dra. Elena Abella Pérez de la UVic-UCC i el Dr. Carles Carreras Huergo de la Universitat de Barcelona, va atorgar a la tesi la qualificació d’Excel·lent.

En paraules de la doctora, “La tesi aporta pautes importants per millorar la conservació de l’espècie careta en dues de les seves etapes més vulnerables (embrions, cries), contribuint a tenir més informació per la presa de decisions i la mitigació de potencials danys”.

La tesi doctoral contribueix als objectius de desenvolupament sostenible 14 i 15