Francesc Alòs Colomer, nou doctor de la UVic-UCC

Defensa de tesi

Francesc Alòs Colomer, nou doctor de la UVic-UCC

El dia 19 de juny, en el marc del Programa de Doctorat en Cures Integrals i Serveis de Salut, es va celebrar l’acte de defensa de la tesi doctoral de Francesc Alòs Colomer titulada ÚS DE WEARABLES I APLICACIONS MÒBILS DE SALUT A L’ATENCIÓ PRIMÀRIA: EFECTIVITAT PER A MODIFICAR EL COMPORTAMENT SEDENTARI D’ADULTS AMB DIABETES TIPUS 2 i dirigida per la Dra. Anna Puig Ribera i el Dr. Yoseba Cánovas Zaldúa.

El tribunal, format pel Dr. Josep Vidal Alaball de la UVic-UCC, el Dr. Antoni Sisó Almirall de la Universitat de Barcelona i la Dra. Montserrat Gea Sánchez de la Universitat de Lleida, va atorgar a la tesi la qualificació d’excel·lent cum laude.

En paraules del doctor, “les intervencions de salut mòbils a l´atenció primària focalitzades en la reducció del comportament sedentari entre els pacients amb DM2 poden ser efectives i permetrien adaptar-se millor no només a les característiques dels pacients i als seus contextos, sinó també a les característiques de l´atenció primària”.

La tesi doctoral contribueix a l’objectiu de desenvolupament sostenible 3.