Raquel Cercós Raichs, nova doctora de la UVic-UCC

tesi

Raquel Cercós Raichs, nova doctora de la UVic-UCC

El dia 21 de març, en el marc del Programa de Doctorat en Innovació i Intervenció Educatives, es va celebrar l’acte de defensa de la tesi doctoral de Raquel Cercós Raichs, titulada Gènere, cos i esport: un paisatge pedagògic dels trànsits estètics contemporanis i dirigida per la Dra. Eulàlia Colllelldemont Pujadas.

El tribunal, format per la Dra. Itxaso Tellado Ruiz de Gauna de la UVic-UCC, la Dra. Montserrat Payà Sánchez de la Universitat de Barcelona i el Dr. Paolo Scotton de la Universitat de Barcelona, va atorgar a la tesi la qualificació d’excel·lent cum laude.

En paraules de la doctora, “Aquesta tesi doctoral aporta a través del paisatge noves aproximacions historiogràfiques i pedagògiques relacionades amb el gènere, el cos i l’esport”.

La tesi doctoral contribueix a l’objectiu de desenvolupament sostenible 5 i 16.