Nova versió del RIUVic: Repositori institucional de la Universitat de Vic

El RIUVic,  portal d’accés obert al coneixement generat per l’activitat de la comunitat universitària de la UVic i desenvolupat amb el programari lliure DSPACE del Massachusetts Institute of Technology (MIT) ha actualitzat la seva versió passant de la 1.7.2 a la 5.5.

Amb el canvi s’ha renovat la imatge i durant el curs es treballarà en el desenvolupament de les noves funcionalitats que ofereix aquesta nova versió.

D’entre aquestes millores cal destacar que l’usuari final podrà sol·licitar d’una manera més àgil la còpia d’un document tancat o embargat. Els canvis més importants però, són a nivell d’usuari administrador d’entre els quals destaquem que es podrà treballar gràficament amb la interfície OAI o la millora de la recollida d’estadístiques.