La Biblioteca per Nadal - Serveis i horaris

Durant els dies de Nadal l'horari de les dues Biblioteques queda modificat del 23 de desembre al 8 de gener. Per a recollir i tornar documents tingues en compte els horaris i el període de tancament.

Les vacances de Nadal afecten els serveis de la Biblioteca de la manera següent:

• Préstec entre biblioteques del CBUC (PUC): A causa del tancament d'algunes biblioteques de les universitats catalanes durant els dies de Nadal, les sol·licituds de Préstec Consorciat PUC rebudes a partir del dilluns 19 de desembre, se serviran amb retard. El servei es restablirà a partir del dilluns 9 de gener de 2017.

Recorda, amb el carnet de la UVic pots anar personalment a les biblioteques de la: UB,UAB, UPC, UPF, UdG, UdL, URV, UOC, BC i URL. Consulta a les seves webs quines estan obertes i quins horaris fan.

• Servei d'Obtenció de Documents (SOD): a partir del 23 de desembre, inclòs, no podràs fer sol·licituds. Aquest servei es restablirà el dilluns 9 de gener.

Els documents que tens en préstec els hauràs de retornar el 9 de gener.

• Servei d'Atenció de Consultes (SAC):  Les consultes rebudes els dies que la Biblioteca estigui tancada es respondran al més aviat possible. Aquest servei es restablirà el dilluns 9 de gener de 2017.

La Biblioteca Digital no fa vancances: Des de l'accés remot pots consultar allà on siguis i a l'hora que vulguis els recursos electrònics contractats per la UVic-UCC.