Andrea Sunyol rep la 10a Beca Segimon Serrallonga d'ampliació d'estudis a l'estranger

El dissabte 17 de juny es va fer lliurament de la 10a Beca a Andrea Sunyol i Garcia-Moreno, 28 anys i de Vic, amb llicenciatures en filologia anglesa i catalana i màster en estudis anglesos avançats per la UAB. Actualment cursa el doctorat en filologia anglesa. El projecte d’ampliació d’estudis a què dedicarà la beca a l’Institute of Education de l’University College de Londres és l’estudi etnogràfic “Multilingüisme, elitisme i ideologies de globalisme en escoles internacionals a Catalunya”. La comissió encarregada de valorar les sol·licituds la formaven Jaume Vivet, alcalde de Torelló; Núria Güell, regidora de Cultura; Miquel Pérez, doctor en història de l’art i professor de la UVic; Rosa Sayós, filòloga i professora de la UB; Montserrat Bacardí, doctora en filologia i professora de la UAB; Felip Vidal, filòsof, director de l’Escola d’Art i Superior de Disseny de Vic, i Imma Ollich, catedràtica de la UB.

En el mateix acte, Manuel Guerrero va impartir la conferència "La veritat vol l'embriaguesa a dintre. Sobre Segimon Serrallonga i Josep Palau i Fabre".