La UVic-UCC i l’Ajuntament de Viladecans signen conveni en el marc del projecte IND+I

La Universitat de Vic - Universitat de Catalunya i l'Ajuntament de Viladecans han signat avui un acord de col·laboració per impulsar la reflexió i la generació de coneixement sobre la innovació, la indústria i el desenvolupament econòmic i empresarial en el marc de la trobada anual IND+I sobre innovació i indústria que promou l’Ajuntament de Viladecans. La signatura l’han portat a terme el rector de la UVic-UCC, Jordi Montaña, d’una banda, i l’alcalde de Viladecans, Carles Ruiz, de l’altra.

Mitjançant aquest acord de coordinació i cooperació, s’estableix un marc de relacions i compromisos entre l'Ajuntament de Viladecans i la UVic-UCC per tal d'assolir amb la màxima eficàcia els objectius comuns d’impulsar la reflexió i la generació de coneixement sobre la innovació, la indústria i el desenvolupament econòmic i empresarial, en el marc de la iniciativa IND+I.

Fruit d’aquest acord, el rector de la UVic-UCC passarà a ser membre del Consell Assessor i del degà de la Facultat d’Empresa i Comunicació serà el president del seu consell científic, responsable del relat, del programa de la trobada i de la divulgació de l’esdeveniment, així com dels seus resultats. Per la seva banda, l’Ajuntament de Viladecans incorporarà la imatge i el nom de la UVic-UCC en els materials de divulgació com a entitat col·laboradora de la iniciativa.