Manifest a favor de les institucions catalanes

La Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya, davant dels fets tan greus que s'estan donant al país amb la guàrdia civil escorcollant organismes de la Generalitat de Catalunya i detenint alts càrrecs, fa costat al Govern de Catalunya i les seves institucions en aquest moment tan transcendental per al futur del país.

El Consell de Govern de la Universitat també s'ha adherit al Manifest del Pacte Nacional pel Referèndum en el qual "Afirmem que la cultura democràtica reclama solucions polítiques als problemes polítics. I ho fem apel·lant al mecanisme fonamental de què disposen les societats modernes: el coneixement i la validació de la voluntat majoritària del poble que s’expressa amb el vot".