L’Aula de Teatre presenta ‘Embolica que fa… amor!’

El proper dijous, 24 de maig, l’Aula de Teatre de la UVic estrenarà el nou espectacle Embolica que fa… amor! a l’Institut del Teatre de Vic (C. Sant Miquel, 20) a les 21h. El preu de l’entrada és de 5€ i cal reservar lloc escrivint un correu a ogc@uvic.cat.

Embolica que fa… amor! és un muntatge teatral a partir de textos de Francesc Pereira sobre les relacions humanes a la recerca de l’amor o el sexe, i les situacions còmiques, i molt sovint patètiques o esperpèntiques, que generen. Des d’una perspectiva còmica, els diversos personatges i històries confluiran en una mateixa màxima: “no defallir en la recerca de l’amor, per complicat o difícil que sembli, perquè totes i tots, per friquis que siguem, podem trobar un altre friqui que s’enamori de nosaltres… encara que no sigui a la primera”.

La dramatúrgia i la direcció han anat a càrrec de Carme Cané i Dolors Ruiñol, amb la col·laboració de Montsita Rierola, Karina Dansa, Laia Rovira, Eva Marichalar.

L’acte d’inscriu en la programació de la Plataforma Cultural de la Universitat d’Estiu 2018.

Repartiment: Quico Alcalá, Pere Bennassar, Leila Da Silva, Sílvia Font, Raquel Garcia, Jordi Homs, Eli Llauradó, Alexander Magnusson, Aïda Martínez, Andreu Salom, Carles Sànchez, Assumpta Santanera, Sara Serrallonga
Imatge: Jordi Crusats
Assessorament musical: Isabel Campos
Vestuari: Alba Soler