Campus Sénior de la UVic-UCC pel curs 19/20

Campus Senior

Campus Sénior de la UVic-UCC pel curs 19/20

L’Aula d’Extensió Universitària Gent Gran d’Osona i l’Aula d’Extensió Universitària de Centelles són associacions amb personalitat jurídica pròpia, en règim d’autonomia, adherides a l’AFOPA (Agrupació de Formació Permanent i de les Aules per a la Gent Gran de Catalunya), i amb conveni de col·laboració amb la Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya.

Actualment la UVic-UCC compta amb dues Aules d’Extensió Universitària Gent Gran:

Els socis d’aquestes Aules tenen certs avantatges a la UVic-UCC. A nivell acadèmic la Universitat els ofereix el Campus Sènior, un catàleg d’assignatures de diversos graus a les quals s’hi poden matricular amb un descompte exclusiu. Ja podeu consultar el Catàleg d’assignatures del curs 2019/20