Imprescindibles del Campus Virtual

Accés al Campus Virtual

El Campus Virtual és una porta d'accés a les diferents aplicacions de la UVic-UCC, tant pròpies com externes i l’entorn virtual d’aprenentatge per vehicular l’activitat online dels teus estudis.

Descobreix les funcionalitats bàsiques d'algunes d’aquestes aplicacions imprescindibles que trobaràs al teu Campus Virtual:

Configuració del compte d'usuari

Solucionar problemes d'accés

Accés a les aplicacions de la UVic-UCC

Amb el teu compte de la UVic-UCC tens accés a diferents aplicacions. El teu nom d’usuari per a accedir-hi és:

També podràs accedir a diferents serveis externs a la UVic-UCC. En aquests casos el teu nom d’usuari serà la teva adreça de correu:

Aquest servei et permet accedir a les aplicacions Windows virtualitzades en qualsevol moment i sense haver-les d’instal·lar, a través d’AppsAnywhere, un software utilitzat per universitats d’arreu del món. Amb aquest sistema millorarà el rendiment dels teus equips i t’estalviarà temps, ja que només hauràs de clicar sobre la icona d’una aplicació per fer-la funcionar.
Consulta com utilitzar aquest servei i les aplicacions que tens disponibles.

Com a estudiant UVic tens accés a una versió completa de Microsoft Office al núvol i la possibilitat d’instal·lació d’aquest paquet ofimàtic als teus equips informàtics.

Inclou les eines bàsiques de Microsoft Office 2016 (Word, Excel, PowerPoint i OneNote), altres eines com Class Notebook o OneDrive i un espai d’emmagatzematge al núvol d’1TB que et permet compartir els teus documents amb qualsevol membre de la comunitat universitària o amb qualsevol persona externa.

Consulta tota la informació relacionada amb l'Office 365 detallada per l'Àrea TIC.

El Campus de la UVic disposa d’un sistema d’impressió centralitzada amb punts d’impressió repartits entre els diferents campus. Un dels avantatges més importants d’aquest sistema és que es poden enviar els documents des de qualsevol dispositiu connectat a internet i els usuaris poden recollir la impressió a qualsevol de les impressores introduint només un codi identificatiu personal. Amb aquesta mesura es garanteix totalment la confidencialitat dels documents impresos.

Hi ha impressores a disposició dels estudiants i impressores a disposició del personal de la UVic.

Què cal fer si no funcionen?

Avisar el personal de la Biblioteca o el servei de l’àrea TIC.
Et recordem que les fotocòpies estan sotmeses a la Ley de propiedad intelectual española

Des d’aquest apartat podràs accedir a les Aules Virtuals de la UVic-UCC, que utilitzen la plataforma Moodle. Hi trobaràs tot el material de les assignatures en format digital.

Hi podràs accedir a través del Campus Virtual o utilitzant l'aplicació Moodle Mobile.
Des d’UAcademic podràs realitzar tràmits de matricula, consulta d’expedient i altres gestions acadèmiques en línia.
L’apartat “URespon” del Campus Virtual és una eina per a la gestió de les sol·licituds i incidències que puguis tenir relacionades amb diferents tràmits o funcionament dels teus equips.
Consulta amb més detall el funcionament de l’URespon.

Si tens algun dubte, tenim la resposta