Vicerector de Relacions Internacionals

Dr. Josep Bau Macià

A proposta del rector/a és nomenat pel Patronat de la Fundació Universitària Balmes / Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya per a dirigir, gestionar i coordinar les relacions internacionals.

El vicerector/a de Relacions Internacionals és responsable de les activitats de les àrees següents:

• Àrea de Relacions Internacionals;
  • Servei d’Idiomes;
  • Serveis lingüístics.

Funcions i competències

• Projectar la Universitat en l’àmbit internacional.
  • Impulsar els convenis de col·laboració amb universitats i institucions estrangeres i la participació en xarxes internacionals.
  • Coordinar els programes d’intercanvi i de mobilitat internacionals de l’alumnat, tant en l’àmbit d’estudis com de pràctiques. També coordina els programes de mobilitat internacional per a professorat i personal d’administració i serveis.
  • Planificar, conjuntament amb l’Àrea de Màrqueting, la captació d’estudiants estrangers.
  • És responsable de promoure la internacionalització en la docència i la recerca (en coordinació amb els vicerectorats dels àmbits corresponents), de la cooperació internacional i del seguiment global de les accions d’internacionalització.
  • És responsable dels serveis lingüístics del Campus Vic.
  • Exercir altres tasques específiques que li assigni el rector/a de la UVic-UCC.

Si tens algun dubte, tenim la resposta