Llegim més...còmic

Llegim més 2021

Llegim més...còmic

La 3a edició del projecte “Llegim més” s'ha celebrat del 25 al 30 d'octubre a diferents espais de Vic i s’ha dedicat al còmic i a la novel·la gráfica amb l’objectiu de donar a conèixer un gènere que en els darrers anys ha fet un gran salt.

El còmic compta amb molts títols de molta qualitat al mercat i es volen difondre, entre altres motius, perquè són una porta d’entrada al món de la lectura per a infants i joves. I l'objectiu de "Llegim més" és fomentar la lectura i l’hàbit lector i posar de manifest que Vic és una ciutat on la lectura és present arreu.

Enguany, "Llegim més" ha presentat un programa transversal amb activitats dirigides a públic de totes les edats amb xerrades, tallers, sessions de contes i exposicions.

La UVic-UCC hi ha participat amb un taller d’animació digital a càrrec de Ricard Gutiérrez, estudiant del grau en Multimèdia, al Campus Torre dels Frares el dia 26 d’octubre de 15h a 17h i que han organitzat Eumo editorial, la Biblioteca de la UVic-UCC i la Facultat de Ciències i Tecnologia de la universitat.

Notícia a l'Apunt

Llegim més a la Biblioteca Joan Triadú de Vic

Programa d'activitats

Si tens algun dubte, tenim la resposta