Préstec de portàtils i dispositius mòbils

Servei exclusiu per l’alumnat de grau, de postgrau, màster, doctorat, PDI i PAS i amb prioritat per a l’alumnat dels ensenyaments oficials de la UVIC-UCC.

Per fer ús d’aquest servei cal presentar la Targeta Universitària Intel·ligent (TUI) o carnet de la UVic-UCC al punt d’informació de la Biblioteca i omplir un Formulari de sol·licitud d'alta del servei de préstec de portàtils i dispositius mòbils la primera vegada que se’n vol fer ús.

Un cop donat d'alta accediràs a les aplicacions a través del sistema AppsAnywhere que trobareu a l'escriptori del dispositiu.

Quant de temps dura el préstec?

• Es farà per un període màxim de 6 hores diàries i s’haurà de retornar dins el termini establert per a la devolució i sempre a la Biblioteca on s’ha recollit. S’haurà d’entregar en mà al personal responsable de la Biblioteca.
  • El PDI/PAS en ocasions justificades (activitats formatives, desplaçaments de caràcter acadèmic, etc. ) pot sol·licitar el préstec d’aquests aparells fins a un màxim de 15 dies. La Biblioteca es reserva el dret de declinar aquestes peticions de préstec d’acord amb les necessitats dels estudiants i el nombre d’aparells disponibles.
  • Quan siguin retornats seran desinfectats pel personal de la Biblioteca.

On es poden utilitzar?

Aquests aparells són per a ús exclusivament acadèmic. L'alumnat no els poden treure fora dels recintes de la Universitat.

Què passa amb la informació elaborada a l'aparell?

És responsabilitat de les persones usuàries extreure la informació que hagin elaborat mentre fan servir els aparells.

La UVIC-UCC no es fa responsable de la pèrdua d’aquesta informació ni de l’ús que en puguin fer altres persones. Les persones usuàries poden gravar els arxius generats en dispositius o espais d’emmagatzematge propis.

Quines són les sancions per no retornar els aparells a temps, perduts o malmesos?

L’usuari és responsable dels aparells mentre els tingui en préstec i té el deure de retornar-los quan finalitzi el període de préstec. Hi ha penalitzacions per retard, mal ús, pèrdua o no devolució dels aparells.

• Retard en la devolució: suspensió de tot el servei de préstec d’un dia per cada hora de retard.
  • Treure els aparells del recinte universitari: suspensió de tot el servei de préstec durant una setmana.
  • Deixar oblidat l'aparell en algun lloc o no retornar-lo al taulell de préstec: suspensió de tot el servei de préstec durant una setmana.
  • Ocasionar desperfectes a l’aparell per mal ús: l’usuari haurà d’assumir el 50% del cost de la reparació o el 100% de la reposició de l’equipament quan sigui irreparable, en el termini de dos mesos a partir dels fets, i suspensió de tot el servei de préstec fins a la realització del pagament de la reparació.
  • No retornar o pèrdua dels aparells prestats: en el cas de no retornar els aparells, l’usuari s’haurà d’assumir el 100% del cost de reposició de l'equipament no retornat, en el termini de dos mesos a partir de la data del préstec, i suspensió de tot el servei de préstec fins a la realització del pagament.

Reglament del servei de préstec

Si tens algun dubte, tenim la resposta