Vés al contingut

Actes de Lliurament de Diplomes

Acte de graduació UVic

La Universitat de Vic-Universitat Central de Catalunya organitza diferents actes de lliurament de diplomes dels estudis de grau de la UVic-UCC, així com el lliurament de diplomes dels estudis de Cicles Formatius de Grau Superior i de Formació Contínua.

En aquest cas els graduats que hi assisteixen reben un diploma que commemora l'acabament dels seus estudis.

Amb aquesta celebració, la Universitat vol donar la benvinguda als nous graduats, acompanyats de les seves famílies, i al mateix temps, els convida a mantenir els lligams i la col·laboració amb la Universitat al llarg de la seva vida professional a través d'UVic Alumni.

L'acte de lliurament de diplomes se celebra en diferents dies i sessions, organitzat per graus, a l'Atlàntida, Centre d'Arts Escèniques d'Osona, i a l'Aula Magna de la UVic-UCC, en funció de la quantitat de graduats i les seves famílies.

Orles

Contacta amb nosaltres

Si tens algun dubte, tenim la resposta