La motivació, el motor de l'acció

En l’inici de tot està la motivació. A l’hora de triar quin carrera vull estudiar, quins hobbies vull tenir o “que vull ser quan sigui gran” cal tenir molt clar quin és el nostre motor intern. Els terapeutes ocupacionals parlen de la volició, que és la motivació per l’activitat i respon a la pregunta de “perquè fem unes coses al llarg del dia i no d’altres”. Conèixer la nostra volició ens ajuda a prendre decisions. Conèixer la volició d’altres és bàsic quan treballem amb persones en procés de canvi.
Què s'hi aprèn? Reconèixer la nostra volició i la dels altres i tenir eines per aprofundir-hi i per a què la motivació es transformi en acció.
Assignatures vinculades --
A qui va dirigit Alumnes de batxillerat i de CFGS (sanitat, serveis socioculturals i a la comunitat)
Places 20
Durada 1,5 hores