Vés al contingut

25 anys de Traducció a Vic

Biblioteca del Campus de la Torre dels Frares (Maig-Juliol 2019)

Divendres 17 de maig es van commemorar els 25 anys d'estudis de Traducció a la ciutat de Vic. Al llarg dels anys, la Facultat d'Educació Traducció i Ciències Humanes ha impulsat projectes com la creació de les Jornades de Traducció i el Premi de Traducció Andreu Febrer.

Durant la celebració dels 25 anys, es van organitzar diferents actes com ara la conferència d'obertura a càrrec de la Dra. Lluïsa Cotoner amb el títol "La denúncia de la violència de gènere en tres escriptores no contemporànies: María de Zayas, Caterina Albert i Carmen Laforet" i dues taules rodones: una d'exalumnes i una de professors. Es va comptar també amb la col·laboració de Pilar Godayol, que va presentar la conferència d'obertura i Maria Perramon i Ron Puppo, moderadors de les diferents taules rodones. Finalment, es va lliurar el XXIII Premi de Traducció Andreu Febrer 2019.

A l'entrada de la biblioteca de la Torre dels Frares es va poder visitar aquesta exposició de publicacions del professorat i exalumnes de la Facultat de Traducció.

Selecció bibliogràfica

Contacta amb nosaltres

Si tens algun dubte, tenim la resposta