Vés al contingut

Exposició fotogràfica #ArxivemlaCOVID19: Recorregut per la transformació de la vida Universitària

Exposició fotogràfica #ArxivemlaCOVID19Recorregut per la transformació de la vida Universitària.

Biblioteca del Campus de Miramarges (Novembre 2021 - Març 2022)

Davant de la incapacitat durant els primers mesos de la pandèmia de respostes sanitàries per prevenir o curar la infecció, una part del món decideix mesures dràstiques, impensables anteriorment, parant la mobilitat local i global, decretant el confinament global. La impossibilitat de relacions presencials accelera l’ús massiu de la tecnologia i també la recerca científica biomèdica. Al llarg de la pandèmia les relacions personals, el treball, la formació i l’economia en línia han suplert la presencialitat” (Marina Geli, Directora General de la Facultat de Medicina UVic-UCC i Coordinadora del Centre d’Estudis Sanitaris i Socials (CESS)).

La Biblioteca i el Servei de Gestió Documental, Arxiu i Registre (SGDAiR) de la UVic-UCC, en el marc de les activitats transversals que enguany analitzen els efectes de la Covid-19, hem organitzat conjuntament aquesta exposició. Es tracta d’una selecció fruit de la campanya #ArxivemlaCovid19 que pretén fer un recorregut cronològic dels efectes provocats per la pandèmia a la comunitat universitària.

Si voleu consultar la resta de fotografies rebudes en el marc de la campanya, podeu fer-ho al web de l’arxiu fotogràfic. Si voleu aportar més fotografies, encara sou a temps de fer-ho des de la pàgina web del SGDAiR.

Agraïm a tots els que ens heu cedit fotografies i que heu fet possible aquesta exposició.

Contacta amb nosaltres

Si tens algun dubte, tenim la resposta