Setmana lila a la #bibliouvic 2022

Biblioteca del Campus de Miramarges (Març 2022)

Coincidint amb la celebració del Dia Internacional de la Dona, del 8 al 15 de març es comparteix una selecció de vuit documents a través d’Instagram Twitter. Cada llibre s’ha relacionat amb un adjectiu que ha suggerit. Aquestes paraules han servit per fer una exposició a la Biblioteca de Miramarges.

Per a la selecció bibliogràfica per a la celebració del 8M 2022 s’ha comptat amb la col·laboració d’algunes professionals del CEIG (Centre d'Estudis Interdisciplinaris de Gènere).

La Biblioteca, en línia amb els objectius del Pla d’Igualtat de la universitat està treballant per aglutinar la informació sobre gènere i feminisme. De moment des del catàleg es poden consultar els documents que es troben sobre aquests temes a la biblioteca.

Selecció bibliogràfica

Si tens algun dubte, tenim la resposta