La UVic-UCC al món

Exposició "La UVic al Món". Del 10 al 31 de gener de 2018

L’Àrea de Relacions Internacionals de la UVic-UCC promou la primera edició del Concurs de fotografia “La UVic al món” amb l’objectiu de donar a conèixer, a través de la fotografia, els programes de mobilitat internacional que s’ofereixen als estudiants per tal que puguin desenvolupar un currículum internacional i de qualitat.

L’exposició presenta un recull de les instantànies que han realitzat els estudiants que, el curs 2016-17, van participar en el programa Erasmus o en el Programa UVic-UCC d’estudi o de pràctiques. Cada fotografia, a banda de l’autor i la localització geogràfica, va acompanyada d’una frase descriptiva del que ha estat aquesta experiència internacional. És per aquest motiu que les imatges no solament mostren la gran riquesa educativa que aporta participar en algun d’aquests programes, sinó que també reflecteixen la vessant més personal i quotidiana d’aquestes estades a l’estranger.

L’exposició podrà visitar del 10 al 31 de gener de 2018 a l'Espai Josep Vernis de l’Edifici B (Campus Miramarges).

Si tens algun dubte, tenim la resposta