Vés al contingut

Introducció de la perspectiva de gènere a la docència, la recerca i la gestió universitària

Docència amb perspectiva de gènere

• Guies per a una docència universitària amb perspectiva de gènere de la Xarxa Vives d’universitats. L’objectiu de la col·lecció és oferir recursos que permeten al professorat universitari prestar atenció a les dinàmiques de gènere que tenen lloc en l’entorn d’aprenentatge i adoptar mesures que asseguren que s’atén a la diversitat d’estudiants. A més, es pretén que amb l’aplicació de les recomanacions i pautes que incorporen, l’alumnat desenvolupe l’esperit crític necessari per identificar els estereotips, normes i rols socials de gènere i adquirisca competències per combatre la ceguesa al gènere en la pràctica professional futura.
  • Vídeo "Com incorporar la perspectiva de gènere a la docència universitària?"- Il·lustracions animades sobre la incorporació de la perspectiva de gènere a la docència universitària. Projecte transversal, amb un equip de cinc PDI de quatre facultats, impulsat per la Unitat d'Igualtat de la UVic-UCC i sota l'empara d'un projecte d'innovació docent AQUID 2017-19. Les escenes descriuen situacions descrites per l'alumnat i el vídeo ha estat guionat i postproduït per estudiants de Comunicació Audiovisual. Il·lustracions a càrrec de www.martacontreras.net (graduada en CAV per la UVic-UCC) i veus d'alumnat i professorat de la UVic-UCC.

Recerca amb perspectiva de gènere

Gestió/administració amb perspectiva de gènere

Si tens algun dubte, tenim la resposta