Vés al contingut

Cicle de conferències "Avenços en recerca biomèdica"

El Departament de Biologia de Sistemes i el grup de recerca en Bioinfomàtica i Estadística Mèdica de la Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya han organitzat aquest cicle de conferències amb l’objectiu de difondre entre els estudiants, professors i investigadors, les principals novetats que s’estan portant a terme en un camp cada cop més significatiu com és la recerca biomèdica.

Les xerrades són obertes a tothom, especialment al col·lectiu de professors, investigadors i estudiants dels darrers anys de les titulacions de biociències i salut. Un dels objectius és fomentar la realització de tesis doctorals, ja que la Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya està portant a terme recerca d’avantguarda en aquest camp i compta amb un programa de doctorat sobre “Biologia de Sistemes”.

El cicle consta de quatre conferències divulgatives d’un gran nivell per la qualitat dels currículums de les persones que les impartiran, totes elles vinculades a centres de recerca punters del país.

Conferència Ponent Dia i hora Lloc
Disseny de nous inhibidors selectius de FGFR3, diana terapèutica per diversos tumors Joan Bertran
Grup de recerca en Bioinformàtica i Estadística Mèdica
Departament de Biologia de Sistemes Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya (UVic)
23.02.2011
12.00 h.
Aula TS114
Campus Torre dels Frares
Funcions de Notch com a regulador hematopoètic: cèl•lules mare o leucèmies Anna Bigas
Programa de Recerca sobre Càncer.
Grup de Recerca en Cèl·lules Mare i Càncer
Institut Municipal d’Investigació Mèdica (IMIM-Hospital del Mar)
23.03.2011
12:00 h