Vés al contingut

Objectiu 16 - Pau, justícia i institucions sòlides

Objectiu 16.

Promoure societats pacífiques i inclusives per tal d’aconseguir un desenvolupament sostenible, pro· porcionar accés a la justícia per a totes les persones i desenvolupar institucions eficaces, responsables i inclusives a tots els nivells.

Educació científica inclusiva

Communities for Sciences és un projecte de recerca del programa europeu H2020 que promou una aproximació inclusiva a l’educació científica. Afavorir l’accés de col·lectius en situació de risc de vulnerabilitat a la cultura científica, promoure la presa de consciència entre institucions i poders públics sobre l’accés desigual a la pràctica científica i visibilitzar la diversitat en la ciència són les vies a través de les quals aquest projecte treballa per un futur més just.

Altres projectes i iniciatives

• Portal de transparència
  • Síndic de Greuges de la UVic-UCC
  • Postgrau en Peritatge Social

Enllaços

Protagonista

Gabriel Lemkow Tovias

Professor i investigador de la Facultat de Ciències Socials de Manresa

"Aprendre a veure la diferència com un bé que ens enriqueix socialment i humanament i donar eines perquè la ciutadania pugui decidir, de manera informada, sobre els seus futurs possibles són agendes prioritàries de la Universitat. Com a institució generadora de nous sabers i cultura tenim el deure d’impulsar la convivència, la pau i una esfera pública sòlida on el consens i el dissens siguin motors de millora social."

Contacta amb nosaltres

Si tens algun dubte, tenim la resposta