Objectiu 17 - Aliança pels objectius

Objectiu 17.

Enfortir els mitjans per a implementar i revitalitzar l’Aliança Mundial per al Desenvolupament Soste· nible.

Cooperació internacional i equitat

La UVic-UCC inicia la seva implicació amb la cooperació el 1997 i actualment col·labora amb diversos projectes a Àfrica i Centreamèrica. També és seu, compartida amb el Centre Dona i Literatura de la Universitat de Barcelona, de la Càtedra UNESCO Dones, Desenvolupament i Cultures, que té com a missió la realització d’estudis de gènere, desenvolupament, diversitats culturals i interculturalitat, amb l’objectiu de contribuir a fomentar, des de la Universitat, l’equitat necessària per la construcció de societats més justes i obertes a les diferencies.

Altres projectes i iniciatives

• Universitat en xarxa i arrelada al territori. Programa Fem UVic-UCC Territori
  • Activitats, iniciatives i projectes de divulgació dels ODS
  • Jornada anual sobre la memòria històrica
  • Unitat de Responsabilitat Social

Protagonista

Josep Eladi Baños

Rector de la UVic-UCC

"Tota l’activitat de recerca i de cooperació regional i internacional que du a terme la UVic-UCC és el pal de paller del seu compromís global amb el desenvolupament per a la millora de les condicions de vida de les persones. El nostre compromís amb els 17 ODS es posa de manifest cada dia amb la nostra tasca formativa i de recerca, conjuntament amb institucions i universitats de tot el món."

Si tens algun dubte, tenim la resposta