Vés al contingut

Joan Soler, nou president de la Societat d'Història de l'Educació dels Països de Llengua Catalana

20.05.15.-El Dr. Joan Soler i Mata, actualment degà de la FETCH, va ser elegit nou president de la Junta Directiva de la Societat d’Història de l’Educació dels Països de Llengua Catalana, filial de l’Institut d'Estudis Catalans. Joan Soler substitueix al fins ara president, el profesor Salomó Marquès (UdG). La pràctica totalitat dels electors reunits el dia 15 de maig en assemblea extraordinària a la Sala Puig i Cadafalch de l’Institut d’Estudis Catalans, va avalar de manera rotunda la nova Junta Directiva d’aquesta societat d’investigadors i investigadores de diferents territoris de llengua catalana, en el camp de la historia de l’educació. Joan Soler és president d’una junta directiva que compta amb dues vicepresidentes, Xisca Comas (UIB) i Carme Agulló (Universitat de València), i una dotzena de vocals, representants d’àmbits, universitaris i entitats diverses.

L’acte també va servir per presentar el número 25 de la revista Educació i Història, òrgan de la Societat d’Història de l’Educació dels Països de Llengua Catalana, que compta amb un monogràfic sobre “Democràcia i educació al segle XX” coordinat per Núria Simó (UVic-UCC) i Jordi Feu (UdG).

Comparteix a les xarxes:

Si tens algun dubte, tenim la resposta