Vés al contingut

Julita Oliveras presenta el programa Ciència i Societat a l’Associació Catalana de Comunicació Científica

La professora de la Facultat de Ciències i Tecnologia (FCT) Julita Oliveras va presentar el programa Ciència i Societat de la UVic, del qual és coordinadora, a la primera trobada de socis i sòcies de l’Associació Catalana de Comunicació Científica (ACCC). Oliveras hi va parlar dels projectes de les Tertúlies de Literatura Científica (TLC) i del Premi Llegim Ciència (PLC), en una jornada de compartició d’experiències i projectes de divulgació científica. La trobada, divedres passat al centre cívic Vil·la Urània de Barcelona, va reunir part dels 270 membres de l’associació.

Segons Oliveras, la trobada va permetre als assistents “posar cara a gent que encara no havíem desvirtualitzat” i “conèixer projectes i idees interessants de les quals poden sorgir sinergies i col·laboracions”. Segons la responsable del programa Ciència i Societat, “tots vam coincidir a afirmar que comunicar la ciència és una manera ideal per aprendre, en primer lloc nosaltres mateixos, i a continuació el públic a qui dirigim els projectes en què treballem”.

En el transcurs de les properes setmanes, Oliveras presentarà el programa Ciència i Societat en altres trobades. El 5 de juliol ho farà a la Jornada STEMCat, la Xarxa Telemàtica Educativa de Catalunya, que tindrà lloc a Berga; l’endemà en parlarà al Congrés Internacional de Docència Universitària i Educació, a Girona; per últim, el 18 de setembre portarà les Tertúlies de Literatura Científica al Campus Gutenberg de la Comunicació i la Cultura Científiques de la Universitat Pompeu Fabra.

Comparteix a les xarxes:

Si tens algun dubte, tenim la resposta