S’acorda la creació de la Fundació d’Estudis Superiors en Ciències de la Salut

12.12.14.-En relació a la futura Facultat de Medicina, el Patronat ha aprovat la proposta d’acords referents a la creació de la Fundació d’Estudis Superiors en Ciències de la Salut. S’han designat tres membres del Patronat d’aquesta Fundació a proposta de la FUB: Josep Arimany, que n’ostentarà la presidència, Joan Turró i Josep Terradellas. Pel que fa les gestions sobre Can Baumann, s’ha autoritzat el president i el director general de la FUB perquè continuïn les negociacions sobre l’acord de cessió d’ús de l’edifici a la UVic-UCC, per acollir la nova Facultat de Medicina, quan aquesta hagi obtingut el permís de Madrid. Aleshores també s’hi instal·larà la Facultat de Ciències de la Salut i del Benestar per constituir el Campus de Ciències de la Salut de la UVic.

Foto: Jordi Puig (El 9 Nou)

Comparteix a les xarxes:

Si tens algun dubte, tenim la resposta