Vés al contingut

Sessions informatives sobre les acreditacions del PDI doctor no acreditat

L’acreditació del PDI és un dels elements fonamentals per a la carrera professional del professorat, tant a la UVic-UCC com a tot el sistema universitari català i espanyol. Per aquest motiu, el Vicerectorat de Recerca i Professorat, amb la col·laboració de l’Àrea de Qualitat i l’OTRI, ha preparat una acció per informar i assessorar a tot el PDI doctor no acreditat sobre les possibilitats i les millors estratègies per iniciar i superar el procés d’acreditació amb l’AQU (l’Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya) i amb l’ANECA (Agencia Nacional de Evaluación de la Calidad y Acreditación).Es faran dues sessions d’una hora de durada, obertes a tot el PDI doctor no acreditat (inclòs el PDI associat), que tindran lloc el 20 de febrer (16.00h) i el 28 de febrer (11.30h), en un espai encara per determinar. Les dues sessions es duen a terme coincidint amb la proximitat de la propera convocatòria d’acreditacions per a professor lector de l’AQU Catalunya, que estarà oberta del 27 de febrer al 31 de març, ambdós inclosos.

Cada sessió constarà de dues parts: en primer lloc, una xerrada informativa sobre el procés i la documentació requerida i, en segon lloc, uns assessoraments individuals que faran Ricard Giramé, director de l’Àrea de Qualitat, i Roger Ares, responsable del programa Sigma per a la Gestió de la Producció Científica. És molt important que per tal d’adequar la capacitat de la sala a la demanda, es confirmi l’assistència enviant un correu electrònic a qualitat@uvic.cat

Per altra banda, tot el PDI doctor ja acreditat que vulgui millorar el seu grau d’acreditació es pot posar en contacte amb l’Àrea de Qualitat per informar-se de les opcions de què disposa.

Share in social networks:

Contacta amb nosaltres

Si tens algun dubte, tenim la resposta