Visita guiada al SÍRIUS VIC, Centre per a l’Autonomia Personal

Programa de secundària

SRIUS VIC, Centre per a l’Autonomia Personal ofereix visites guiades per donar a conèixer aquest recurs on es poden veure i provar els diferents productes de suport (ajudes tècniques) que faciliten la realització de les activitats de la vida diària a les persones. Es poden conèixer solucions dirigides especialment a les persones amb discapacitat i les persones en situació de dependència i els seus cuidadors professionals o familiars. Aquest servei està obert a tothom i les visites estan dirigides a grups de professionals, entitats, col·legis professionals, centres educatius, empreses   i institucions. També s’ofereixen la possibilitat de realitzar una visita paral.lela a DIXIT VIC.

Què s'hi aprèn? Recursos i eines dels centres de documentació SÍRIUS. Com són i com s’utilitzen diversos productes de suport per l’alimentació, la comunicació, l’accés a l’ordinador, la mobilitat i la prevenció de lesions musculoesquelètiques.
A qui va dirigit Alumnes de batxillerat i CFGS.
Places 6
Durada 1h
Horari A concretar amb el centre
Coordinació Facultat de Ciències de la Salut i del Benestar