Vés al contingut

Acte d'investidura de la Sra. M. Teresa Codina com a Doctora Honoris Causa de la UVic-UCC

La Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya atorgarà el títol de Doctora Honoris Causa a la mestra M. Teresa Codina i Mir, a proposta de la Facultat d’Educació, Traducció i Ciències Humanes, coincidint amb el 40è aniversari de la seva fundació. Codina, que té noranta-un anys d’edat, serà apadrinada pel degà de la Facultat, Eduard Ramírez, i pel professor i exdegà, Joan Soler, que pronunciarà la Laudatio, en un acte d’investidura que se celebrarà el dimarts 5 de juny, a les 18.00h, a l’Aula Magna de la UVic. Per assistir a l'acte es prega confirmació a protocol@uvic.cat.

• 05.06.18
  • 18.00h
  • Aula Magna de la UVic-UCC. C. Laura, 13, Vic
Afegeix al calendari