Vés al contingut

Presentació del llibre "Plouen, poemes!" de Vanesa Amat, M. Carme Bernal i Isabel Muntañá

Vanesa Amat, M. Carme Bernal (totes dues de la Facultat d’Educació, Traducció i Ciències Humanes) i Isabel Muntañá (de l’escola Despujol, de Masies de Voltregà) presentaran el llibre Plouen poemes! a la UVic.

Plouen poemes! conté més de cent vint textos poètics de tipologia diversa, agrupats en eixos temàtics. Tots els poemes són d’autors en llengua catalana, clàssics i contemporanis: des de Montserrat Abelló fins a Olga Xirinacs, passant per Núria Albó, Joan Brossa, Josep Carner, Miquel Martí i Pol, Miquel Obiols, Joana Raspall i quaranta més.

Com que la selecció s’ha fet pensant en els infants, fins i tot en aquells que encara no llegeixen, els textos contenen sempre elements atractius per treballar i desenvolupar el llenguatge i la sensibilitat literària: repeticions de sons, jocs de paraules, rodolins, cal·ligrames, metàfores, històries amagades…

• 19.04.17
  • 18.30h
  • Sala Segimon Serrallonga