Vés al contingut

Màrqueting Digital

Titulació

Multimèdia. Aplicacions i Videojocs

Assignatura

Màrqueting Digital

Tipologia

Obligatoris (OB)

Curs

4

Crèdits

6,0

Semestre

1r

GrupLlengua d'imparticióProfessorat
G15, presencial, tardacatalàAlba Espejo Raya

Objectius

Després de cursar l'assignatura Màrqueting Digital:

  • L'estudiant ha de ser capaç de definir una Pla d'acció en màrqueting digital i alhora tenir la capacitat d'aplicar els coneixements més actuals i les pràctiques més innovadores en màrqueting digital per assolir resultats que aportin millores als negocis d'Internet.
  • L'estudiant ha de poder gestionar la reputació de les empreses a través de les eines online.
  • L'estudiant ha de ser capaç de desenvolupar la seva estratègia en brànding personal i la visibilitat de la seva marca personal a Internet.

Resultats d'aprenentatge

  • Coneix els conceptes bàsics del màrqueting digital.
  • Aplica els coneixements adquirits en la gestió de la seva marca personal.
  • Té capacitat per gestionar adequadament els continguts d'un web professional fet en Wordpress.
  • Utilitza amb destresa les xarxes socials aplicades al món empresarial.

Competències

Generals

  • Mostrar actitud positiva per aprendre permanentment, innovar, crear valor i adquirir nous coneixements.

Específiques

  • Demostrar habilitats de comunicació i màrqueting digital, d'emprenedoria i de gestió empresarial.

Bàsiques

  • Saber aplicar els coneixements a la feina i en la vocació d'una manera professional i posseir les competències que se solen demostrar mitjançant l'elaboració i defensa d'arguments i la resolució de problemes en l'àrea d'estudi pròpia.
  • Tenir la capacitat de recollir i interpretar dades rellevants (normalment dins de l'àrea d'estudi pròpia) per emetre judicis que incloguin una reflexió sobre temes importants de caràcter social, científic o ètic.

Transversals

  • Projectar els valors de l'emprenedoria i la innovació en l'exercici de la trajectòria personal acadèmica i professional, a través del contacte amb diferents realitats de la pràctica i amb motivació envers el desenvolupament professional.

Continguts

  • Brànding personal
  • Desenvolupament d'un blog personal
  • Inbound marketing: E-mail marketing i videomàrqueting
  • Outbound marketing
  • Eines digitals per a la gestió de clients: CRM
  • Xarxes socials per a empreses
    • Facebook
    • Twitter
    • LinkedIn
    • Instagram
    • Altres xarxes socials
  • Employee advocacy, social selling, employer branding
  • Plataformes per a creatius
  • Pla de màrqueting digital

Avaluació

L'avaluació és continuada. Durant el curs es fan activitats que, conjuntament amb la nota de projectes obligatoris, conformen la nota final. La ponderació és la següent:

  • Activitats fetes a classe: 25 % de la nota final
  • Projectes obligatoris: 75 % de la nota final. Consisteix a fer 3 exercicis que es ponderen de la manera següent:
    • Pla de xarxes socials per empreses: 20 %
    • Web personal: presentació i entrega de la memòria: 60 %
    • Pla de màrqueting online: 20 %

Per aprovar l'assignatura és obligatori lliurar tots els projectes i activitats. Es valora positivament l'assistència a classe.

Metodologia

  • En aquesta assignatura s'imparteixen sessions teòriques i es plantegen i resolen exercicis a l'aula.
  • Es proposen un conjunt de pràctiques guiades en les quals el treball es fa individualment o en grups de dues persones.
  • Quant al treball personal, l'alumne ha de fer el seguiment de l'assignatura, resoldre problemes i fer les pràctiques.

Bibliografia

Complementària

El professorat facilitarà les referències de la bibliografia complementària i de lectura obligatòria al llarg del desenvolupament de l'assignatura i a través del Campus Virtual.

Contacta amb nosaltres

Si tens algun dubte, tenim la resposta

Contacte