Vés al contingut

Multimedia Communication Skills

Titulació

Multimèdia. Aplicacions i Videojocs

Assignatura

Multimedia Communication Skills

Tipologia

Formació Bàsica (FB)

Curs

1

Crèdits

6,0

Semestre

1r

GrupLlengua d'imparticióProfessorat
G15, presencial, matíanglèsSarah Umbrene Khan

Objectius

L'assignatura Multimedia Communication Skills t'introdueix en el llenguatge tècnic i acadèmic i en les habilitats que necessites per estudiar assignatures específiques en anglès de l'àrea de multimèdia durant el grau.

L'objectiu principal d'aquesta assignatura és que et familiaritzis amb les estratègies necessàries per a una comunicació tècnica bàsica a nivell universitari. Per aconseguir-ho hauràs de:

  • Millorar les teves habilitats de comprensió escrita, expressió escrita, comprensió oral i expressió oral en anglès en un context tècnic.
  • Ampliar els teus coneixements de llenguatge tècnic en anglès.
  • Demostrar una autonomia suficient en l'aprenentatge que permeti maximitzar l'ús dels recursos i produir un treball de qualitat.
  • Millorar la consciència sobre altres cultures i països.

Resultats d'aprenentatge

Aquesta assignatura té sis resultats d'aprenentatge (RA):

  • RA1. Analitza i comprèn textos acadèmics especialitzats i sap buscar-hi informació general i específica.
  • RA2. Comprèn l'anglès quotidià de l'entorn universitari i també les idees generals del discurs d'àmbit tècnic.
  • RA3. Demostra una bona competència per escriure de manera eficaç i precisa.
  • RA4. Participa amb certa seguretat i coherència en converses i debats a classe o en grups reduïts.
  • RA5. Prepara i fa presentacions tècniques.
  • RA6. Reconeix el vocabulari tècnic i les normes gramaticals i sap aplicar-los en context en certa mesura.

Competències

Generals

  • Mostrar actitud positiva per aprendre permanentment, innovar, crear valor i adquirir nous coneixements.

Específiques

  • Treballar en un entorn multilingüe i multidisciplinari, presentar exposicions orals i redactar informes en anglès en l'àmbit de l'enginyeria, en general, i en el sector multimèdia, en particular.

Bàsiques

  • Ser capaç de transmetre informació, idees, problemes i solucions a un públic especialitzat i no especialitzat.

Transversals

  • Emprar diferents formes de comunicació, tant orals com escrites o audiovisuals, en la llengua pròpia i en llengües estrangeres, amb un alt grau de correcció en l'ús, la forma i el contingut.
  • Esdevenir l'actor principal del propi procés formatiu amb l'objectiu d'aconseguir una millora personal i professional i d'adquirir una formació integral que permeti aprendre i conviure en un context respectuós amb la diversitat lingüística, amb realitats socials, culturals, de gènere i econòmiques diverses.

Continguts

Els continguts de l'assignatura inclouen:

  1. Comprensió escrita: articles tècnics
  2. Comprensió oral: anglès quotidià i monòlegs tècnics
  3. Expressió escrita: text d'opinió, text a favor i en contra, informe, proposta, carta de motivació
  4. Comunicació oral: debats a classe, debats i treball de comunicació autèntica a classe
  5. Producció oral: presentacions tècniques
  6. Vocabulari tècnic i gramàtica

Avaluació

L'avaluació de l'assignatura segueix els criteris següents:

Proves

  • Prova 1 (expressió escrita, gramàtica i vocabulari, comprensió oral): 20 %
  • Prova 2 (expressió escrita, gramàtica i vocabulari, comprensió oral): 25 %
  • Prova 3 (expressió oral): 10 %

Avaluació continuada

  • Comprensió lectora (5 tests en línia): 10 %
  • Expressió oral (presentació, discussió, debat): 15 %

Treballs

  • Projecte COIL (Collaborative Online International Learning): 15 %

Assistència

  • Participació a classe: 5 %

Criteris generals d'avaluació

  • L'ús de telèfons mòbils o dispositius digitals (telèfons intel·ligents, tauletes, etc.) durant un examen comporta una nota de zero de l'examen.
  • L'absència o la no presentació de les activitats d'avaluació en els terminis establerts comporta un zero d'aquesta activitat. Aquesta qualificació es té en compte a l'hora de calcular la nota final de l'assignatura.
  • La nota final de l'assignatura s'obté sumant les mitjanes de les diferents activitats avaluades.
  • Les activitats d'avaluació es poden recuperar sempre que constin explícitament com a recuperables en aquest pla docent. Les recuperacions tenen lloc durant les darreres setmanes del semestre, dedicades a aquesta funció.
  • No es pot recuperar més del 50 % de l'assignatura. Si no es fa la recuperació d'una activitat avaluada, es mantenen les notes inicials. Si una activitat queda sense recuperar, no es requereix puntuació mínima per calcular la nota final del curs.
  • Si no es fa cap activitat d'avaluació, s'obté un «No presentat» en l'avaluació final.

Metodologia

La metodologia utilitzada inclou activitats comunicatives, materials autèntics en anglès, treballs individuals, treballs en grup i participació de tota la classe. Les sessions de classe requereixen assistència i participació activa en anglès per maximitzar els resultats d'aprenentatge (RA). El nombre d'hores presencials durant el semestre és d'entre 50 i 60. Es preveuen 4 hores setmanals de classe i un total de 90 hores d'aprenentatge autònom destinades a la lectura de material de classe i la preparació de les activitats d'avaluació.

L'absència a les activitats d'avaluació que es facin a classe comporta:

  • Una penalització del 25 % de la nota de grup si l'absència és justificada
  • Una penalització del 50 % de la nota de grup si l'absència no és justificada

Bibliografia

Bàsica

  • Mann, Malcolm & Taylore-Knowles, Steve (2008). Destination B2: Grammar & Vocabulary with Answer Key. Recuperat de https://www.academia.edu/40792840/Destination_B2_Grammar_and_Vocabulary_with_Answer_key

Complementària

El professorat facilitarà les referències de la bibliografia complementària i de lectura obligatòria al llarg del desenvolupament de l'assignatura i a través del Campus Virtual.

Contacta amb nosaltres

Si tens algun dubte, tenim la resposta

Contacte