Instruction is in English for this subject. Consult course details in English.
Titulació
Multimèdia. Aplicacions i Videojocs
Assignatura
Multimedia Communication Skills
Tipologia
Formació Bàsica (FB)
Curs
1
Crèdits
6,0
Semestre
1r
Grup | Llengua d'impartició | Professorat |
---|---|---|
G15, presencial, matí | anglès | Sarah Umbrene Khan |
Objectius
L'assignatura Multimedia Communication Skills t'introdueix en el llenguatge tècnic i acadèmic i en les habilitats que necessites per estudiar assignatures específiques en anglès de l'àrea de multimèdia durant el grau.
L'objectiu principal d'aquesta assignatura és que et familiaritzis amb les estratègies necessàries per a una comunicació tècnica bàsica a nivell universitari. Per aconseguir-ho hauràs de:
- Millorar les teves habilitats de comprensió escrita, expressió escrita, comprensió oral i expressió oral en anglès en un context tècnic.
- Ampliar els teus coneixements de llenguatge tècnic en anglès.
- Demostrar una autonomia suficient en l'aprenentatge que permeti maximitzar l'ús dels recursos i produir un treball de qualitat.
- Millorar la consciència sobre altres cultures i països.
Resultats d'aprenentatge
Aquesta assignatura té sis resultats d'aprenentatge (RA):
- RA1. Analitza i comprèn textos acadèmics especialitzats i sap buscar-hi informació general i específica.
- RA2. Comprèn l'anglès quotidià de l'entorn universitari i també les idees generals del discurs d'àmbit tècnic.
- RA3. Demostra una bona competència per escriure de manera eficaç i precisa.
- RA4. Participa amb certa seguretat i coherència en converses i debats a classe o en grups reduïts.
- RA5. Prepara i fa presentacions tècniques.
- RA6. Reconeix el vocabulari tècnic i les normes gramaticals i sap aplicar-los en context en certa mesura.
Competències
Generals
- Mostrar actitud positiva per aprendre permanentment, innovar, crear valor i adquirir nous coneixements.
Específiques
- Treballar en un entorn multilingüe i multidisciplinari, presentar exposicions orals i redactar informes en anglès en l'àmbit de l'enginyeria, en general, i en el sector multimèdia, en particular.
Bàsiques
- Ser capaç de transmetre informació, idees, problemes i solucions a un públic especialitzat i no especialitzat.
Transversals
- Emprar diferents formes de comunicació, tant orals com escrites o audiovisuals, en la llengua pròpia i en llengües estrangeres, amb un alt grau de correcció en l'ús, la forma i el contingut.
- Esdevenir l'actor principal del propi procés formatiu amb l'objectiu d'aconseguir una millora personal i professional i d'adquirir una formació integral que permeti aprendre i conviure en un context respectuós amb la diversitat lingüística, amb realitats socials, culturals, de gènere i econòmiques diverses.
Continguts
Els continguts de l'assignatura inclouen:
- Comprensió escrita: articles tècnics
- Comprensió oral: anglès quotidià i monòlegs tècnics
- Expressió escrita: text d'opinió, text a favor i en contra, informe, proposta, carta de motivació
- Comunicació oral: debats a classe, debats i treball de comunicació autèntica a classe
- Producció oral: presentacions tècniques
- Vocabulari tècnic i gramàtica
Avaluació
L'avaluació de l'assignatura segueix els criteris següents:
Proves
- Prova 1 (expressió escrita, gramàtica i vocabulari, comprensió oral): 20 %
- Prova 2 (expressió escrita, gramàtica i vocabulari, comprensió oral): 25 %
- Prova 3 (expressió oral): 10 %
Avaluació continuada
- Comprensió lectora (5 tests en línia): 10 %
- Expressió oral (presentació, discussió, debat): 15 %
Treballs
- Projecte COIL (Collaborative Online International Learning): 15 %
Assistència
- Participació a classe: 5 %
Criteris generals d'avaluació
- L'ús de telèfons mòbils o dispositius digitals (telèfons intel·ligents, tauletes, etc.) durant un examen comporta una nota de zero de l'examen.
- L'absència o la no presentació de les activitats d'avaluació en els terminis establerts comporta un zero d'aquesta activitat. Aquesta qualificació es té en compte a l'hora de calcular la nota final de l'assignatura.
- La nota final de l'assignatura s'obté sumant les mitjanes de les diferents activitats avaluades.
- Les activitats d'avaluació es poden recuperar sempre que constin explícitament com a recuperables en aquest pla docent. Les recuperacions tenen lloc durant les darreres setmanes del semestre, dedicades a aquesta funció.
- No es pot recuperar més del 50 % de l'assignatura. Si no es fa la recuperació d'una activitat avaluada, es mantenen les notes inicials. Si una activitat queda sense recuperar, no es requereix puntuació mínima per calcular la nota final del curs.
- Si no es fa cap activitat d'avaluació, s'obté un «No presentat» en l'avaluació final.
Metodologia
La metodologia utilitzada inclou activitats comunicatives, materials autèntics en anglès, treballs individuals, treballs en grup i participació de tota la classe. Les sessions de classe requereixen assistència i participació activa en anglès per maximitzar els resultats d'aprenentatge (RA). El nombre d'hores presencials durant el semestre és d'entre 50 i 60. Es preveuen 4 hores setmanals de classe i un total de 90 hores d'aprenentatge autònom destinades a la lectura de material de classe i la preparació de les activitats d'avaluació.
L'absència a les activitats d'avaluació que es facin a classe comporta:
- Una penalització del 25 % de la nota de grup si l'absència és justificada
- Una penalització del 50 % de la nota de grup si l'absència no és justificada
Bibliografia
Bàsica
- Mann, Malcolm & Taylore-Knowles, Steve (2008). Destination B2: Grammar & Vocabulary with Answer Key. Recuperat de https://www.academia.edu/40792840/Destination_B2_Grammar_and_Vocabulary_with_Answer_key
Complementària
El professorat facilitarà les referències de la bibliografia complementària i de lectura obligatòria al llarg del desenvolupament de l'assignatura i a través del Campus Virtual.