Confirmació d'assistència a l'acte de Graduació de Màsters i Postgraus

El dijous 26 d'octubre a les 17:00h  tindrà lloc al Paranimf de la UVic l'acte de lliurament de diplomes a l’alumnat que ha finalitzat postgraus, màsters i doctorats a la Universitat el curs 2022-23.

Amb aquesta celebració, la Universitat vol donar la benvinguda als nous/ves  graduats/des, i al mateix temps,  convidar-los a mantenir els lligams i la col·laboració amb la Universitat al llarg de la seva vida professional a través d'UVic Alumni.

Malauradament ja no és possible assistir presencialment perquè l'aforament del Paranimf està complert.

No obstant, si vols seguir l'acte virtualment, omple el formulari igualment i et farem arribar les instruccions per connectar-t'hi.

Aquest formulari és només per als estudiants que es titulen el curs 2022-2023

Tipus d'estudi *
Inscripció*
Si no pots venir a l'acte, i vols seguir-lo en línia, escriu la teva adreça postal i et farem arribar un obsequi :)