Vés al contingut

Nom del projecte Projecte d’especialització i competitivitat territorial (PECT): Osona transformació social. Gestió de la innovació i l'emprenedoria en entitats del coneixement
Número expedient resolt 001-P-000382
Coordinador: Consell Comarcal d'Osona
Descripció del projecte La Unitat d’Emprenedoria de la UVic-UCC és l'oficina que dona suport a les persones amb idees (alumnes, exalumnes, investigadors, grups de recerca de la UVic-UCC) per afavorir la creació de noves empreses en l'àmbit industrial, tecnològic, de serveis i social. Aquesta unitat, en col·laboració amb l’OTRI ofereix els següents serveis per a la comunitat universitària: Sensibilització-formació inicial, informació, assessorament, allotjament, formació especialitzada, consolidació, i recerca i transferència de coneixement i comercialització de tecnologies.
Amb aquest projecte es vol desenvolupar un programa de sensibilització-formació i assessorament integral que permeti el desenvolupament de l’esperit emprenedor, la creació d’empreses –start-ups i la transferència del coneixement procedent de la UVic-UCC i del seu cercle d’influència afavorint la creació d’spin-off a través de la detecció de potencialitats tecnològiques i de l’estudi de nous models de negoci.
Nom IP Elisenda Tarrats Pons
Grup de recerca Emprèn
Entitat finançadora

Unió Europea.

Aquest projecte està cofinançat pel Fons Europeu de Desenvolupament Regional de la Unió Europea, en el marc del Programa Operatiu FEDER de Catalunya 2014-2020.

Import de l'ajuda

Si tens algun dubte, tenim la resposta