Vés al contingut

Objectiu 8 - Treball digne i creixement econòmic

Objectiu 8.

Promoure el creixement econòmic sostingut, inclusiu i sostenible, l’ocupació plena i productiva i el treball digne per a tothom.

Foment de l’emprenedoria en l’alumnat

La Unitat d’Emprenedoria de la UVic i el Servei d‘Emprenedoria de la UManresa promouen el creixement econòmic inclusiu fomentant l’emprenedoria dels i les estudiants universitaris, i emfatitzen els valors d’innovació tecnològica atenent les noves necessitats socials i econòmiques del territori. L’alumnat compta amb acompanyament, programes i serveis de mentoria per desenvolupar un treball de final de grau amb visió emprenedora i tenir un pla d’empresa en el moment de la graduació.

Altres projectes i iniciatives

• e-healthinking, emprenedoria i projectes tecnològics d’alt impacte en salut i social
  • Introducció del teletreball com a recurs de conciliació
  • Tallers i projectes de recerca sobre economia circular

Enllaços

Protagonista

Salvador Simó

Coordinador del grup de recerca en Salut Mental i Innovació Social (SaMis)

"L’accés a un treball digne i significatiu és un dels principals determinants socials de la salut. És un factor clau per al benestar i la inclusió social, especialment en un context marcat per la pobresa, la precarietat laboral, l’atur i la crisi ecològica. Tothom té capacitats per contribuir a la societat des d’una ciutadania activa."

Contacta amb nosaltres

Si tens algun dubte, tenim la resposta