Vés al contingut

Acreditacions de nivell de llengua anglesa

Tens un bon nivell d'anglès però no disposes de cap reconeixement oficial que ho certifiqui?
Vols acreditar, l'A2, el B1, el B2 o el C1 i no saps quina és la millor opció?
Fes un cop d'ull a les acreditacions que t'oferim i, si tens qualsevol dubte, contacta'ns

Linguaskill

Cambridge Linguaskill

És un examen multinivell (B1/ B2/ C1) dissenyat per demostrar el teu nivell de competència en llengua anglesa en les quatre destreses lingüístiques: reading, listening, writing i speaking.
L'examen es 100% online però s'ha de fer presencialment a les aules de la UVic.
Està reconegut internacionalment.
Resultats s'obtenen en 48 hores.

Preu: 100€

Oxford Test

Oxford Test of English

És un examen multinivell (A2/ B1/ B2) dissenyat per demostrar el teu nivell de competència en llengua anglesa en les quatre destreses lingüístiques: reading, listening, writing i speaking.
L'examen és 100% online però s'ha de fer presencialment a les aules de la UVic.
Està certificat per la Universitat d'Oxford i és reconegut internacionalment.

Preu: 120€

La Pedrera

PNAM (Només alumnat UVic)

És una Prova de Nivell d'Anglès per a la Mobilitat (PNAM) destinada a l'alumnat que vol participar en un programa de mobilitat internacional.
La prova és de caracter intern de la Universitat de Vic. Serveix per valorar si un alumne/a està preparat lingüísticament per participar en el programa però no serveix per acreditar el nivell lingüístic.
La prova és gratuïta.

Contacta amb nosaltres

Si tens algun dubte, tenim la resposta