Vés al contingut

Examens d'acreditació de nivell en llengua catalana

Acreditacions de nivell de llengua catalana

Tens un bon nivell de català però no disposes de cap reconeixement oficial que ho certifiqui?
Necessites acreditar el nivell C1 o C2 de català per la feina i no saps quina és la millor opció?
Fes un cop d'ull a les acreditacions que t'oferim. Si tens qualsevol dubte, contacta'ns

Català C1

Examen català nivell C1

Els exàmens d'acreditació de llengua catalana de nivell C1 són els exàmens que organitza la CIFALC (Comissió Interuniversitària de Formació i Acreditació Lingüístiques de Catalunya). A aquests exàmens no s'hi pot presentar ningú per lliure. Estan lligats a fer un curs de preparació per l'examen:

CURS PREPARACIÓ CATALÀ C1

Català C2

Examen català nivell C2

Els exàmens d'acreditació de llengua catalana de nivell C2 són els exàmens que organitza la CIFALC (Comissió Interuniversitària de Formació i Acreditació Lingüístiques de Catalunya). A aquests exàmens no s'hi pot presentar ningú per lliure. Estan lligats a fer un curs de preparació per l'examen:

CURS PREPARACIÓ CATALÀ C2

Contacta amb nosaltres

Si tens algun dubte, tenim la resposta