Vés al contingut

Exàmens d'acreditació llengua espanyola

Acreditacions de nivell de llengua espanyola

Oferim dues opcions d'exàmens de llengua espanyola. Una va destinada a totes aquelles persones que volen optenir la nacionalitat i necessiten acreditar el nivell A2. L'altre examen d'espanyol va destinat als alumnes francesos de la UVic per poder validar el nivell B1 imprescindible per a fer el Practicum I.

Espanyol DELE A2

Examen espanyol DELE A2

Els exàmens d'acreditació de llengua espanyola DELE A2 són els exàmens que organitza l'Instituto Cervantes. Serveixen per acreditar el nivell A2 de llengua espanyola i el nivell que necessiten acreditar totes les persones que volen obtenir la nacionalitat.

EXAMEN DELE A2

Espanyol B1

Examen espanyol B1 (Només per a estudiants francesos de la UVic).

Examen de castellà de validació de nivell B1 de llengua espanyola destinat als estudiants francesos del Grau de Fisioterèpisa de la UVic. És imprescindible per poder fer el Practicum I.

INSCRIPCIÓ EXAMEN NIVELL B1

Contacta amb nosaltres

Si tens algun dubte, tenim la resposta