Vés al contingut

Programa Cuba

Descripció

• El Programa Cuba s’inclou en les activitats del Instituto de Investigaciones para la Industria Alimentaria (IIIA), institució científica del Ministerio de la Industria Alimenticia de Cuba i la Escuela de Chocolatería de Latinoamérica y del Caribe, amb seu a l’IIIA.
  • El programa es basa en el desenvolupament d'un projecte conjunt sobre la caracterització de l’aroma de la xocolata elaborada amb cacaus de diversos origens i amb diferents condicions de processat.
  • El programa es du a terme per fer proves de camp amb experts, mitjançant una anàlisi organolèptica comparativa de xocolates elaborades a Catalunya i de la xocolata preparada a Cuba. Gràcies a aquesta activitat la UVic-UCC entra a la xarxa d’institucions sud-americanes lligades a la producció de cacau i a l’elaboració de la xocolata. La UVic-UCC hi aporta la tecnologia analítica disponible per a la identificació dels compostos més destacats en l’aroma de la xocolata mitjançant la cromatografia de gasos acoblada l’espectrometria de masses.

Responsable del programa: Consol Blanch

Contacta amb nosaltres

Si tens algun dubte, tenim la resposta