Lloguer d'armariets

L'UHub, el Servei a la Comunitat Universitària posa a la teva disposició armariets per guardar-hi pertinences, maletes, o el que puguis necessitar… Els trobaràs a l'edifici B (entrada pel carrer Miramarges), a l'edifici E i a l'edifici de la Torre dels Frares.

Funcionament

La clau per utilitzar l’armariet es pot recollir a l’UHub, a l’edifici F, i és gratuïta sempre que n’hi hagi de disponibles. Un cop es tingui la clau, cal utilitzar una moneda de 0,50€ o 1€ (sistema moneder). La clau s’haurà de retornar un cop finalitzat el curs.

Per garantir que els armariets sempre estiguin en bon estat, és obligatori fer-ne un bon ús i buidar-ne el contingut un cop acabat el curs.

El cost del lloguer d'una taquilla és de 10€ a retornar un cop es retorna la clau a final de curs. El pagament s'ha de fer a través d'aquesta pàgina UHUB - Servei a la Comunitat Universitària (Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya) (loriun.com)

Si tens algun dubte, tenim la resposta