Aula de teatre

L'Aula de Teatre som un grup de gent a qui ens apassiona fer teatre. La nostra història arranca ara ja fa més de 20 anys, durant els quals hem dut a terme una bona colla d'espectacles i esdeveniments teatrals. A l'Aula donem la benvinguda a tothom: alumnes, exalumnes, professorat, personal d'administració i serveis i amics i amigues de la nostra universitat.

Cada principi de curs es forma el grup que gaudirà de les nostres activitats, les quals s'estructuren principalment a partir d'un primer bloc de iniciació, un segon dedicat a la creació d'un espectacle teatral i altres tipus d'esdeveniments que anem organitzant de forma paral·lela durant tot l'any.

Vols més informació?

Consulta la resta d'apartats o escriu-nos a auladeteatre@uvic.cat

Funcionament

L'Aula de Teatre està pensada com una activitat anual, la qual comença amb una etapa de formació i continua amb la producció d'un espectacle teatral que s'estrenarà a final de curs. Paral·lelament, ens agrada organitzar petits esdeveniments i activitats per a tothom que tingui ganes de poder-nos conèixer o pels i les participants de l'Aula que vulguin ampliar la seva experiència o que tinguin ganes de compartir més coses junts.

Ens organitzem principalment en els següents blocs d'activitats.

Bloc I: Curs de iniciació i preparació de cara a l'espectacle anual

L'objectiu principal del curs és oferir unes sessions formatives pensades per a tots els nivells. Tant si en saps molt o poc, tant si has fet teatre professional, amateur o no has trepitjat mai un escenari trobaràs un espai on podràs adquirir i perfeccionar les teves habilitats i experiència. Ens plantegem també el curs com una oportunitat per començar a crear un bon vincle de cara al futur espectacle i començar a plantejar propostes i petits exercicis que continuaran més endavant durant l'època d'assajos (Bloc II).

Bloc II: Espectacle teatral

Un cop acabat el curs del Bloc I ens trobarem ja en el moment d'arrencar amb la producció anual. El grup que hem creat durant els primers mesos es converteix en una companyia de teatre amb la seva pròpia estrena i bolos. Els assajos es duen a terme també en horari de dimarts amb la possibilitat d'afegir un dia més d'assaig setmanal a mesura que avanci el calendari i segons es vagi treballant amb els i les participants. Per participar en aquest bloc cal haver participat en l'anterior i no caldrà abonar cap més import.

Horaris i durada del curs

Aquest curs es durà a terme a partir del 26 de setembre en horari de dimarts de 20 h a 22 h al Centre Cívic Can Pau Raba (C/ Raval Cortines, 24 de Vic), més una jornada en cap de setmana que es concretarà amb els i les participants. L'alumnat a qui interessi podrà sol·licitar el reconeixement d'1,5 crèdits RAC per aquesta activitat.

Altres activitats: Sortides, lectures dramatitzades i Pastorets

Durant el curs, a l'Aula passen moltes coses. A vegades ens demanen preparar lectures dramatitzades per diferents esdeveniments, participar en rodatges, organitzar happenings… També ens agrada fer sortides al teatre i trobar-nos per sopar, dinar o buscar alguna excusa per passar-ho bé. I abans de les vacances de Nadal, n'organitzem una de grossa: uns Pastorets en què no ens callem res i que tothom espera amb ganes!

A continuació podeu consultar les obres realitzades fins a data d'avui

Si tens algun dubte, tenim la resposta