DRAC PAS

drac pas

La Xarxa Vives és una associació d'universitats sense ànim de lucre que potencia les relacions entre les institucions universitàries de Catalunya, el País Valencià, les Illes Balears, Catalunya Nord i Andorra i també d'altres territoris amb vincles geogràfics, històrics, culturals i lingüístics comuns, per tal de crear un espai universitari que permeti coordinar la docència, la recerca i les activitats culturals i potenciar la utilització i la normalització de la llengua pròpia.

Actualment, la regió universitària Vives es configura al voltant de 21 institucions d’educació superior. Reunides a la Xarxa Vives, les universitats són un motor de progrés per als territoris de parla catalana.

El programa DRAC té l’objectiu d’impulsar la mobilitat de tota la comunitat universitària de la Xarxa Vives, mitjançant l’atorgament d’ajuts per a diferents accions:

DRAC PAS: ajuts per promoure la mobilitat del personal d'administració i serveis per realitzar estades en serveis, oficines o laboratoris iguals o similars al propi en les universitats de la Xarxa Vives i per assistència i/o organització de jornades o reunions relacionades amb el lloc de treball de la XVU o de les seves universitats membres.

ENLLAÇOS I DOCUMENTACIÓ

Normativa UVic-UCC per als ajuts DRAC

Bases del Programa Drac (XVU)

Xarxa Vives d'Universitats (XVU)

Formulari de sol·licitud

 AJUTPERÍODES DE SOL·LICITUD:RESOLUCIÓ
 DRAC PAS
 Fins al 15 de setembre
Fins al 15 de gener
Fins al 15 de maig
Convocatòria deserta
  • La resolució es farà pública 15 dies després del tancament de cadascuna de les convocatòries.
  • Les sol·licituds han de presentar-se abans de la data de realització de l’activitat, amb independència que la resolució es realitzi amb posterioritat a l’activitat.
  • En cap cas s’admeten sol·licituds per a activitats ja realitzades.
  • No s’admet més d’una sol·licitud per persona en cada període de recepció.

Àrea de Relacions Internacionals

Campus Miramarges. Espai F005.
relin@uvic.cat

Si tens algun dubte, tenim la resposta