Vés al contingut

227 fotografies competeixen al setè concurs ‘La nostra foto de ciència’, que ja té guanyadors

Foto guanyadora en cicle superior

La setena edició del concurs “La nostra foto de ciència”, impulsat pel departament de Didàctica de les Arts i les Ciències i el grup de recerca CODI (Coneixement i Didàctica) de la UVic-UCC, ja té guanyadors. En aquesta edició del certamen s’hi ha presentat 227 fotografies de 43 centres educatius d’arreu del territori català. En total han estat 90 grups classe els que han competit en tres categories (cicle infantil, mitjà i superior) per plasmar en una sola fotografia l’activitat científica que duen a terme.

L’escola Les Pinediques, de Taradell, ha guanyat en la categoria de cicle inicial amb una foto titulada “Mallerenga o pardal”, dels alumnes de primer de primària, mentre “Colors centrifugats”, de la classe de segon del col·legi Immaculada Concepció de Lloret de Mar ha obtingut el segon lloc. En cicle mitjà, el primer premi se l’ha endut “Moviment del sol”, un treball conjunt de les classes de tercer i quart de primària de l’escola Sant Gil de Torà, i el segon premi ha recaigut en “La caixa fosca”, també dels nens i nenes de tercer i quart de primària d’El roure gros, de Santa Eulàlia de Riuprimer. El mateix centre també ha obtingut el segon lloc en la categoria de cicle superior, amb l’obra “Galàxia de Bombolles” dels alumnes de cinquè i sisè. En aquest nivell, el primer premi se l’ha endut el curs de sisè de l’escola Josep Maria Jujol, de Barcelona, amb la imatge “La palmera magnètica”.

El jurat del premi l’han format els professors de la UVic Víctor Grau, Miquel Pérez i Marc Ordeix, que lliuraran personalment els premis a cadascun dels centres guardonats en la data i horari acordats prèviament per les dues parts.

Galeria d’imatges participants al concurs:

Comparteix a les xarxes:

Contacta amb nosaltres

Si tens algun dubte, tenim la resposta