Vés al contingut

Escollits els dos primers catedràtics de la UVic-UCC vinculats a la Facultat de Medicina

Dr. Bonaventura Clotet (esquerra) i Dr. Josep-Eladi Baños (dreta)

Els doctors Josep-Eladi Baños i Bonaventura Clotet són els dos primers catedràtics de la UVic-UCC vinculats a la Facultat de Medicina. Tots dos han estat escollits aquesta mateixa setmana per una comissió de selecció integrada per persones de la Universitat i assessors externs experts en aquesta àrea de coneixement. Els requisits de les dues places eren ser doctor o doctora en Medicina i Cirurgia, especialitzat en farmacologia clínica, en medicina interna o malalties infeccioses, comptar amb l’acreditació de l’AQU o l’ANECA per catedràtic i tenir una experiència investigadora de dos sexennis com a mínim i de docència universitària en l’àmbit requerit.

El Dr. Baños, que és el rector de la Universitat, aportarà la seva expertesa en l’àmbit de la farmacologia i en la innovació docent per impulsar una revisió transversal de la farmacologia clínica en els estudis de Medicina. El Dr. Clotet, que és l’actual director de la càtedra de la Sida i Malalties Relacionades de la UVic-UCC, és un investigador reconegut internacionalment en sida, immunitat i malalties relacionades que aportarà el seu coneixement en la docència, la recerca i la transferència de coneixement de la Facultat de Medicina.

Aquestes dues incorporacions se sumen a la del professor titular de l’assignatura d’Oncologia i Hematologia del tercer curs del grau de Medicina, el doctor Josep Tabernero. Actualment hi ha diverses convocatòries de professorat obertes per impartir les diverses assignatures de tercer curs i que s’han de resoldre de forma imminent.

Comparteix a les xarxes:

Contacta amb nosaltres

Si tens algun dubte, tenim la resposta