Vés al contingut

Fundació Corachan beca l'estudiant d'Infermeria Aziz El Kadaoui Moussaoui

Foto dels guardonats

Fundació Corachan beca l'estudiant d'Infermeria Aziz El Kadaoui Moussaoui

Els vuit alumnes del grau d'Infermeria amb millor expedient acadèmic de les universitats de la província de Barcelona van rebre la setmana passada una de les beques per a postgraduats que concedeix la Fundació Corachan. L’estudiant de la Facultat de Ciències de la Salut i el Benestar, Aziz El Kadaoui Moussaoui, va rebre la beca de 4.000 euros que li permetrà estudiar el Màster d'Atenció Integral Infermera a la Persona en Estat Crític / Emergències i Urgències a la Universitat de Girona. En aquesta mateixa convocatòria també va rebre beca Andrea Pajuelo, de Facultat de Ciències de la Salut del campus Manresa.

Aquest programa de beques que impulsa  la Fundació Corachan amb l’objectiu de promoure la formació continuada entre els professionals de la salut, ha premiat els vuit millors estudiants d’Infermeria de la promoció 2015-2019 de les universitats de la província de Barcelona. L’acte de lliurament, que va comptar amb la presència del president de la Fundació Corachan, Javier Moll, el president de Clínica Corachan, Eduard Larrousse, i el conseller delegat Bartolomé Martínez, entre altres patrons de la fundació, va incloure la ponència de Lena Ferrús Estopà, infermera i doctora per la Universitat de Barcelona, sobre “Infermeres ara! El present de la infermera de pràctica avançada a Catalunya. Construïm el futur”.

Comparteix a les xarxes:

Contacta amb nosaltres

Si tens algun dubte, tenim la resposta